Dienstag, 18. April 2017

Mojím dlhodobým cieľom manažmentu nie je, hovorí Valencia tréner Gary Neville

Prvá Anglicka a Manchester United obranca Gary Neville necílí dlhodobú kariéru v manažmente a hovorí, že je "uvoľnený" o tom, ako dlho zostane pri kormidle Valencie.Anglicko asistent trénera robil prekvapivý ťah do španielskeho klubu minulý mesiac, aby si svoju prvú manažérsku funkciu až do konca sezóny, ale trvá na tom jeho budúcnosť leží v iných projects.Gary Neville hovorí Valencia nebude ponáhľať na prestupovom trhu po derby porážke Čítajte viac

"nebudem hovoriť, kde chcem skončiť, a to nie je v manažmente alebo hlavy koučovanie, tak chcem mať jasno v tom, že" Neville, ktorý bol spojený ako možnú náhradu za pod tlakom Manchester United manažér Loui s van Gaal, povedal Sky Sports. "To nie je môj konečný cieľ, kde chcem byť."

Neville bol žonglovanie svoju rolu Anglicku punditry prácu pre Sky Sports a spoluvlastníctva Salford City okrem iného záujmy, než sa sťahuje do Valencie, kde sa prizná jazykové problémy pri polčase tím rozhovory boli "najväčší frustrácie a výzvou tak ďaleko".

"z môjho pohľadu som bol naozaj teší, čo som robil, som bol naozaj, viacnásobné veci, ktoré som mala na, aj keď som vedel, že sa blíži do bodu, kedy som musel urobiť rozhodnutie na konci tejto sezóny, "dodal Neville.

" myslím, že nie je isté, že množstvo času i , ll byť tu, ale [i], ak som sa daná zmluva päťročnú myslím, že by bolo isté, o koľko času by som byť tu.To je dôvod, prečo som sa uvoľnil. "

Neville, ktorý je Anglicko je najviac-opatril čoskoro s 85 čiapky, povedal, že národná strana potrebovala projít,bolesti'úpadků na poslednom Sveto vom pohári v poradí k zlepšeniu.

40-ročný, ktorý odišiel v roku 2011, je presvedčený, manažér Roy Hodgson si zaslúži uznanie za to, že "úplne transformovaná" sa tím v posledných rokoch znižuje jeho priemerný vek od 28 do "24, 25 ".

" Ľudia hovoria,, Oh Svetový pohár bol zlý výsledok ', ale čo očakávate, keď prechádzame z Ferdinand, Terry, Cole, Lampard, Gerrard…do novej skupiny hráčov, "povedal Neville Sunday Telegraph

." musí existovať nejaký druh bolesti na ceste a ja cítim, ako sa [Hodgson] spravované že prechod - a mám na mysli konkrétne diskusiu som mal s ho s Anglickom ako zájazdový tím. - on je preukázané, že sa "

Anglicko nedokázala sa dostať von z fáz skupín v Brazílii v roku 2014, ale ísť do Euro 2016 s 10 výhrami von 10 v kvalifikácii.

"Myšlienka říkat,to musí polotovary, štvrťky ', sme už v minulosti," dodal Neville. "Mali sme príliš veľa skúseností divo kých výkazov.Som hral v štyroch turnajoch [pre Anglicko], s manažérmi, ktorí uviedli,, ideme vyhrať 'a bolo, hurá, hurá, hurá úžasné'. Povedzme, premýšľať o tom, čo je správne. "


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen